study-days

انتخاب مجله برای مقاله و معرفی چهار روش عالی آن

محققان بعد از نگارش مقاله خود به دنبال بهترین مجله برای چاپ اثر علمی خود می‌گردند. اغلب پیدا کردن یک مجله مناسب پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. بسیاری از محققان پیدا کردن مجله مناسب را با بهترین و با کیفیت ترین مجله موجود در حیطه علمی انها اشتباه می‌گیرند. منظور از بهترین مجله آنست که محقق مقاله خود را به مجله‌ای ارسال نماید که اولاً با حیطه مورد پژوهش وی هماهنگ باشد و دوم آنکه فرآیند پذیرش و چاپ بر اساس قدرت و کیفیت مقاله مورد قبول محقق باشد. در زیر چهار روش بسیار خوب برای یافتن مجله برای مقاله نگارش شده معرفی می‌شود. با وب سایت چاپ مقاله اوج دانش همراه باشید.

بیشتر بخوانید: چگونه مقاله خود را سریع چاپ کنیم؟

انتخاب مجله برای مقاله و معرفی چهار روش عالی آن

۱- مراجعه به وب سایت Think.Check.Submit: این وب سایت کمپینی برای محققان ایجاد نموده است که مورد اعتمادترین مجلات را برای چاپ مقالات برای محققان پیشنهاد می‌کند. به زعم این وب سایت اولین مرحله در شروع پیدا کردن مجله خوب فکرد کردن درباره اینکه چه ژورنالی با می‌خواهد با چه ویژگی‌هایی. در قدم دوم، مجلاتی که این وب سایت برای شما معرفی می‌نماید را چک می‌کنید و ویژگی‌های آنها را فیلتر می‌نمایید. در نهایت مقاله خود را سابمیت می‌کنید. از این لینک می‌توانید به وب سایت Think.Check.Submit وارد شوید.

پیدا کردن مجله برای مقاله و معرفی چهار روش عالی آنانتخاب مجله برای مقاله و معرفی چهار روش عالی آن

۲- اسکوپوس: این پایگاه یکی از بزرگترین مراجع چکیده مقالات علمی، کتابها و مقالات کنفرانس چاپ شده است. این پایگاه دیدی جامع از پژوهش‌های انجام شده در فیلدهای تکنولوژی، پزشکی، علوم اجتماعی، هنر، و علوم انسانی است. در این پایگاه شما می‌توانید با جستجوی عنوان خود چکیده مقالاتی را مشاهده کنید که هماهنگ با موضوع شما هستند و با بررسی اینکه آن چکیده در کدام مجله چاپ شده است می‌توانید شما نیز آن مجله را جزو مجلات انتخاب شده خود قرار دهید. از این لینک وارد این بخش از وب سایت اسکوپوس شوید.

۳- وب سایت FindMyJournal: این وب سایت به محققان کمک می‌کند که بهترین مجله را برای مقاله خود پیدا کنند. این وب سایت با استفاده از الگوریتم خاصی بهترین مجلات ممکنه برای مقاله را بدست می‌آورد. برای ورود به این وب سایت از این لینک استفاده کنید.

پیدا کردن مجله برای مقاله و معرفی چهار روش عالی آنانتخاب مجله برای مقاله و معرفی چهار روش عالی آن

۴- وب سایت DOAJ: تصور می‌شود که این وب سایت بهترین مرجع برای یافتن مجلات اوپن اکسس باشد. این مرجع ۹۰۰۰ مجله اوپن اکسس را در خود جای داده است و تقریباً مجلات تمامی علوم را پوشش می‌دهد. این وب سایت متعلق به دانشگاه لاند (Lund) کشور سوئد می‌باشد. از این لینک وارد وب سایت DOAJ شوید.

لازم به ذکر است که روشهای دیگری نیز برای یافتن ژونال مناسب وجود دارد که ما در این مطلب برخی از بهترین آنها را معرفی نمودیم.

لینک‌های مفید دیگر را نیز مطالعه کنید.

استخراج مقاله از پایان نامه

چگونه مقاله خود را سریع چاپ کنیم؟

چاپ مقاله در مجلات معتبر و ۷ نکته مهم آن از دیدگاه الزویر

 

2 پاسخ
  1. مینتبن
    مینتبن says:

    سایتی می خواهیم که باتوجه به کلمات کلیدی مقاله مان ، یک مجله خوب را جهت ارسال مقاله پیشنهاد کند. این سایت را خودمان می شناسیم

    پاسخ دادن

دیدگاه خود را ثبت کنید

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>